Sveriges it girls

...sitter och plöjjer igenom alla bloggar som ligger på "mina favoriter".

Bland annat Elin Kling, Natacha Peyre, Sofi Fahrman med flera..
Dom flesta jobbar med något inom mode, precis som jag vill göra. Flera stycken verkar ha så himla roliga liv, läser om NY modeveckor och Betsey Johnsen visningar hit och Marc Jacobs dit... Hur har dom råd med allt? Har dom halkat in på ett bananskal via kontakter, eller är dom bara grymt snygga? Har dom utbildat sig i flera år? Ne, dom flesta inte. Kanske man ska skaffa sig praktik på en tidning, eller läsa journalist? Nej det skulle jag nog aldrig komma in på.

Perfekta heta klännigar, fyndade forever 21 skor, frukost på stan, möte med waniwaniiiii. Jag blir tokig!
Jag vill fixa mina naglar, ha råd att gå till frissan varje månad, jag vill ha alla skor i fina kartonger med kort på. Jag vill ha en egen tvåa lite utanför Sthlms stad. Typ Hammarbyhöjden. Jag vill att alla mina vänner ska bo i stan och vi ska ha sååå kul och mysigt tillsammans.

Nästa höst ska jag plugga textildesign/modedesign/stylist....

-drömmer vidare-

 

Kommentarer
Postat av: LitZen

Så du längtar tillbaka till hammarbyhöjden jenny, fantastiskt!

Det kunde du väl aldrig tro själv!!!!

härligt att höra!

Just nu är det underbart här faktiskt och sommaren har varit underbar. Bara man har en cykel i stan så blir det hur bra som helst!

Kom å hälsa på nåt Penny vettja, lr du försöker undvika mih kanske..... ahhh de är de du gör därför du aldrig svarar när ja skriver till dej eller så.....



But way;)

Vore skoj att se dej stumpan!

2008-09-13 @ 11:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0