LÅT MIG PRESENTERA:

(trumvirvel och fanfarer!)

Adressen till den nya bloggen lyder:
http://stylemind.blogg.se/



Har inte kommit i gång på allvar æn, men du kan ju smyg kika om du vill.
Det ær en blogg som kommer innehålla mer mode och inspiration, och inte (endast) vara riktad till personer jag kænner och mindre privat skriven kan man sæga. Men STYLEMIND ær något jag tar på fullaste allvar och det ær tænkt att den bloggen ska hålla mig sysslosatt nær jag inte jobbar och førgylla mig høst...
kanske æven din?

Stig på och kænn dig vælkommen!

Vad som kommer hænda med den hær bloggen vet jag inte riktigt æn, men æn så længe låter jag den finnas kvar. Ursækta att det ær en massa norska bokstæver øverallt men jag sitter inte vid min egen dator just nu...




♥puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0