Direkt rapport:

Har nog aldrig suttit i gro´s kantina och bloggat förut, men nån gång ska ju vara den första :)
Har nämligen fått reda på att det är trådlöst här och eftersom internet hemma inte vill fungera så passar det perfa!

Har ett par fina skor att visa men kan inte nu :(
I´m in love iaf, dom står på en hylla inne på Bianco för tillfället.

Även att jag köpte en underbar sjal i dag på Vila. Underbara höstfärger!


Känner mig såå svag och nere i dag, orkar knappt lyfta en back, och det trycker i bröstet (börjar bli en vana)  :(
Längtar hem till min familj nåå grymt... tar nog en tripp runt den 14de oktober som är min födelsedag. Även att Johannes ska åka från mig i helgen. Så nu gäller det att tänka positivt, vara glad och ta vara på de sista dagarna ett tag framöver...

Nu ska jag ut i fabriken igen! Men jag återkommer..... :)

♥jenny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0