Superkvinnan/roboten

Jobbar dubbla skift två dagar i rad, är jag inte helt otrolig?
Onsdag, började 14, skulle sluta 22 men nej nej jag kämpade glatt på 8 timmar till. Med 100% i timmen extra så hörde jag riktigt hur varje slant klirrade till i fickan. ca 75kr kvarten skulle jag tippa på ;)

Torsdag, började 14 igen, grymt trött efter nattens ståhej, men stannade kvar och tänkre parapara och här sitter jag nu. klockan är 5 på morgonen och jag har inte ens lagt mig... gaaaaaaaaaaaaah! Jag och Jessica har haft flera skrattanfall och jag vet inte längre om jag är en människa eller en robot!?

Men jag vet att jag skulle nog kunna trycka av ett förmiddagspass också, om det inte vore för att jag börjar två i möra................suck... Ska även börja mitt nya extrajobb på lördag, hotellet i restaurangen. Jag är fullkomligt livrädd, Agnes säger att det ska bli ett helvete. Jaha. Men värre har väl vart med om? Eller...



Nu ska jag kämpa vidare :)


Kommentarer
Postat av: Alina

Godagens! Fin blogg du har! :)

2008-10-04 @ 18:53:37
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

varken sara eller linda vågar skriva sitt namn. säkert jobbar ni 12h i sträck jätte ofta! och säkert skrattar ni jättemycket när ni svimmar!



in my ass!

2008-10-06 @ 23:30:07
URL: http://jennyfredin.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag tycker du va duktig gumman... du kommer få mkt parra sen kan jag lööva=)



Och gud va lugnt o skönt o härlig stämning det är på jobbet den här veckan... nassing mer dörrar i ansiktet.

2008-10-07 @ 02:56:39
URL: http://jessejesse.blogg.se/
Postat av: Jessica

Så flinka som vi är på jobbet så kan ingen gö annat än att älska oss!=)



Ikke sant Penny? (jag kan oxå skriva halvnorska)

2008-10-08 @ 01:00:15
URL: http://jessejesse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hva er det du driver med egentlig???? Jeg prøvde å skrive på svorsk så idioter som deg kan skjønne hva som stod der...Jeg lurer også på en ting, hvorfor trur du at du er så deilig???? din mote-blogg er helt rævva for å si det mildt. Hva jeg har hørt så klarer du ikke stort på Gro...synebånd...ha ha ha...



2008-10-11 @ 11:52:27
Postat av: jenny

Jag lurer på en ting;



om du tycker den är helt rævva,

varför läser du då mina bloggar och skriver otrevliga kommentarer som du inte kan stå för med ditt eget namn?

Och på gro klarar jag ALLT, det behöver du inte oroa dig för ;)

2008-10-11 @ 19:28:32
URL: http://jennyfredin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0