Oslo tur, lördag-söndag

Åkte till Oslo med Johannes i Lördags,
sen sov vi på lyxigt hotell på Gardemoen.
Han skulle nämligen med flyget till Ungern på söndag morgon och behövde vara på plats...

Det var jättehärligt (ända tills han åkte) bada badkar, myste i hotellbaren, kolla på svensk tv (lyxigt numera :) och sov i världens underbaraste säng i dom skönaste satänglakan. Kan inte beskriva det nästan... ahhh

Sen åkte min kärlek... lika jobbigt varje gång.
distans distans distans jag gillar inte ordet.

Fick äta hotellfrukosten själv.
Men gott var det kanjag löööva-
smoothie, äggröra, prinskorv, macka, juice, frukter och nötter, kaffe med mera....


på kina restaurang


supergod smoothie på stan


Radisson SAS hotell där vi bodde




jag


Hotell frukost




Haft en sjukt underbar helg.
Som jag kan tänka tillbaka på nu när vi är i från varandra ett tag......

♥puss♥




Kommentarer
Postat av: Steven

Läste nyss på din blogg, en annons, att man kunde beställa flygfoton över Johannes LOL. Gör de så kan du hålla koll på han! :)

2008-10-27 @ 15:59:28
Postat av: jenny

öööh okej haha!

vad menar du, det kan man väl inte!?

förresten behövs det inte.....

;)

2008-10-28 @ 00:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0