hem ljuva hem

Min bilresa i går tog ca. 8 timmar,
vilket är väldigt bra..

Stannde bara till 10 minuter kanske, Jesses Ipod touch förgyllde resan helt klart,
sjöng till norska hits, nya bra låtar och sommarens favoriter hela vägen hem :)

När jag anlände till "glada hudik" så parkera jag hos min Lavvi,
kasta sten på balkongen och blev insläppt..... myyys!
I dag har det blivit second hand runda, en liten iaf,
ska hinna mer på måndag... I morgon ska jag hem till familjen på landet,
längtar till dom å. På tisdag.... kalas för mig!




Läs inte min blogg om du stör dig så fruktansvärt på mig,
och har jag gjort dig nåt (vilket jag inte har) så säg det med ditt namn i stället för att kasta massa skit anonymt..
Visst om man var ett as mot allt och alla och bettedde sig som skit.. då är det nåt helt annat. Men jag har inte gjort nånting för att skapa mig några ovänner. Vet precis från vilken källa dom här kommentarerna kommer i från, från en person som har problem med sig själv och därför behöver kasta skit på andra för att må bra själv. Tråkigt att det finns såna personer, framförallt när dom vill göra sin röst här... Saker om mitt jobb och gud vet vad. Jag vet själv hur allt ligger till och jag är grym på jobbet! gå in på en annan sida nästa gång du vill skriva bullshit.
För här har ni inget att hämta.


Till er andra,
puss på re!

Kommentarer
Postat av: Kungen

Dom tycker ju de e kul jenny, snacka skit å hitta på mer bara för att ha nå å gö liksom, orka.

De sjuka är att du inte har gjort ett skit, du har bara visat vad som e ok och inte...

Och de e fan inte fel.

Go girl

2008-10-12 @ 12:49:19
Postat av: Jessica

Jag håller med dej gumman! Stå på dig mot allt skit för du vet att det inte är sant.



Trycker man ner andra för att må bättre själv så undrar man ju vad som står rätt till i huvudet på en sån person?



Längtar tills du kommer tebax till Tönnan baby, we miss you!! Pösss

2008-10-12 @ 16:13:19
URL: http://jessejesse.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det blir kalas vare sig du vill det lr inte=)



Moahahahahahahahahhahaha!!!!

2008-10-13 @ 15:50:02
URL: http://jessejesse.blogg.se/
Postat av: jenny

jassååååå?

jaha kamske då.......



puss puss

2008-10-13 @ 20:39:43
URL: http://jennyfredin.blogg.se/
Postat av: Erika

Grattis kära stumpan!



Hipp hipp hurra på din rätta födelsedag!!!!!!

2008-10-14 @ 20:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0