GRATTIS till mig!

I dag är ingen vanlig dag för i dag är det min födelsedag!


lägg märke till att det står 23 år, jag gjorde den helt själv! Mmmmm!


den finaste presenten i ett rosa paket, fick jag självklart av Johannes  <3


perfekta!!


en till fin present av min kära


jag och världens sötaste hund!

Familje poser:

Papi och jag


Mami och jag


brorsan och jag

jag ser nästan exakt lika ut på alla bilder, fejksmil numero uno ser det ut som..

Syrran var tyvärr inte hemma på mitt kalas...
Har fått pengar till en symaskin! Tjoho!!
Var mysigt att släkten kom och fika, kul att träffa dom så sällan som jag är hemma! Synd bara att alla inte va där :(  Sitter nu hemma hos Johannes och försöker ladda mentalt för 8 timmars resan i morgon... Ska tillbaka till Norge då, och han följer med! Lucky me. Får även lön i morrn... ännu mer lucky me :)

Fan vad jag älskar smörgåstårta,
OCH mina nya skor...




Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud va den tårtan såg god ut=)



Lurer på vad du hade i och på?



Fin family oxå!!

2008-10-16 @ 21:48:33
URL: http://jessejesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0