ett riktigt kaaar jobb

Hoho alla nära och kära!
Här kommer ett livstecken från mej.
Sitter på jobbet och lanar som vanligt ;) jag och Jesse har typ som ett uppbyggt kontor i kantinan varje dag,
och så fort vi får pause så är det direkt till internet.
Nördigt? nejnej, vi har SÅ mycket kul att finna på och SÅ många järn i elden könner du.

Slutar som tur var 20:00 i dag!
Ska hem, piffa mig och tvätta bort allt potatis gegg från kroppen,
sen göra middag med min älskling och ha en romantic evening....

I morgon blir det oslo med Johannes och kanske även jessica och någon mer.
Jag ser fram emot skopunkten
nå grymt!

Eftersom Johannes flyger till Budapest på söndag morgon så ska vi antagligen sova på hotell på Gardemoen i morgon.. hoppas det blir så iaf. Men gruvar mig för på söndag när jag ska åka hem till Tönnan utan honom. Vet redan nu hur det kommer kännas. Gruvar mig för dagarna efter... hoppas mina sombosar tar hand om mig så jag inte bryter sammen fullständigt.....  ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0