Today is the löningsday

Jävla trög proffice.
Här har man planerat sin dag efter lönen. Har den kommit? Svar nej.
Även att proffice väckte mig med nåt
"förlåt-om-du-inte-fått-lön-än-vi-lovar-att-den-kommer-mellan-12-och-16-i-dag"  sms.

Ååhhh! Jag som ville betala räkningar å åka på Ican. Närå. Nassing.

Är riktigt förvånad över att jobbe gått så bra denna vecka. Men visst, varje dag vid 15 snåret är jag inne i en djup depression, men det går liksom över. Emma hade lite svårt med tempot i går tror jag. Vart borta en vecka å sen kastas tillbaka in i korvlandet. "Slow moh" är hennes nya smeknamn.

På lördag har vi tänkt ha grillning å brännboll m.m. här hos oss.
Men det verkar som att vi har några konkurrenter på andra sidan stan, Tine folk.
Aja, over n´out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0