Tjugoandra maj tvåtusenåtta!

Hej.

Nu har jag flyttat min inloggning på bloggen till www.publishme.se och shit vad förvirrad jag blev. Men lika bra att göra det nu, sen ska allas flytta över verkar det som. Men det blir nassing skillnad, samma gamla adress til mig :)

På söndag är det morsdag, det får man inte glömma.

Jag tänker rätt mycket på hösten, framtiden....
Sthlm- Aldrig i livet.
Hudiksvall- Arbetslöshet och tristess? Nejtack.
Gbg- nytt och spännande, men en dagislön och en egen lägenhet går inte i hop i mitt huvud.
Ingen lust med att vara pank jämt.
Oslo- kanske.. om jag fick ett jobb då jag tjänar lika bra som nu!?
Tönsberg- kanske skulle klara hösten här, fortsätta på Gilde eller jobba på Gro igen.
Spara pengar hela hösten, och sen resa och sen flytta till Göteborg. Efter nyår. Men det beror på... en massa saker.
Paris- (Först måste jag lära mig språket.) Och hitta en Au pair familj som pratar svenska. Är iof inte så svårt. Men jag vill inte bo så långt bort från kärleken och... Marlene. Och ala andra vänner.


Jamen... planer har jag ju iallafall.
Nu ska jag klä på mig, gå ut och göra nåt av dagen innan jag börjar jobba klockan 16.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0