Skavsår

i öronen. Häxskrattet 3000.
Är det okej att rå nöta på kompisars killar? (patetiskt och vidrigt)
Okej att slänga skit på sina vänner för att känna sig som en bättre människa själv?
Ingen orkar ens se på eller prata med en sån "människa".
Droppen har redan runnit över duktigt.
Broarna är brända för länge sen.


Tips!

Kolla på DH filmen på Jessicas blogg.

Skönt att alla känner same same. Så det blir en kul fest ;) Wohoo!

Annars har dagen vart lovely, som vanligt. Jobbet gick snabbt å smidigt, jag å Sigge är kung på vår maskin nu. Cred till oss. Känns himla bra, tjänar grymt bra och allt går som en dans på roser. Det e annat det här än när jag jobba på dagis, då kunde man ju spara nassing. Snart kommer Johannes<3  hit även och det blir grymt, även midsommar blir kung. Längtar i hjäl mig!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

I totally agree baby!



Du är kung på att formulera dej, kunde inte ha sagt det bättre själv=)

2008-05-29 @ 00:14:24
URL: http://jessejesse.blogg.se/
Postat av: Före detta Tönsbergsbo!!!!!!!!!

Men kära nån då!!!!!!!!!!!!!

Har DU inget annat att jiddra om?????

Jag vet ju av egen erfarenhet hur jävla patetisk du är!!! Väx upp för fan Jenny!!!!!!

2008-06-05 @ 19:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0