Roadtrip- havet

image597



Världens ände såklart. Igen. Men det är så härligt där förstår du.
I dag vet jag inte vad som sker. Men vädret är fint  :)

I morrn är jag ledig, wohoo! Borde kanske bli lack, eftersom vi må. Är tydligen lite överbefolkade bland körvarna just nu. Sen ska det bli högsäsong å övertid verkar det som. Då jävlar i mig ska vi göra pengar :)

Skriv en kommentar innan du går, pliiiiiis. I bland är det ganska många som läser, å vissa vet jag ju vilka det är men... ja du fattar!

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Dijana

Oh va härligt det ser ut. Jätte fiiina kort på er två och du är as het i din nya fräscha sommar frisyr! Njut nu medans ni är med varandra! puss på dig

2008-05-04 @ 13:59:26
Postat av: emma

WANIWANIII! vikken romeo och julia bild den där rödingen, hörrö! ser så kosligt ut så!
jag undra just om de va min kofta du hade på kortet lilla du? hoho.
fast de får du ju:)
ses imöra, ja stannar nog till dess.
sakner dig ja jue!

2008-05-04 @ 14:19:19
URL: http://emmawiklund.blogg.se
Postat av: Jessica

Olalalalaa! love is in the air=)

Miss you pumpkin! ses snart.... Pöss!

2008-05-04 @ 18:53:00
Postat av: frida

tjaa, har du pengar?
jag har inte råd att ringa puss

2008-05-07 @ 15:52:31
Postat av: erika cederqvist

jävla fiiiint. bra jenny bra

2008-05-07 @ 17:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0