Grävda gravar och brända skepp

Stämningen numero UNO kan man sammanfatta veckan med. Hittills.
Det finns himla många bra ord som kan beskriva måkeveien 3g just nu. Känns som att om den här stämningen ska kunna bli bättre så måste nåt ske.

Nu kan man bara hoppas att alla andra förstår det även.
Vad som behöver göras. Duktigt.
Känns som att Douglas hoppade av Komvux- liiiite för tidigt.


Jobbet går iallafall som smort. Blir lika förvånad varje dag att tiden går så fort.
Det är även skönt med kvällsvecka, jag jobbar 16-00 nu. Man ha såååå mkt mera fritid.
And I love it!

I dag hann jag:
Gå på stan, kolla in fina tyger som ska inhandlas till helgen.
Har sinnessykt många sy ideér i mitt huvud. Har tom (kanske) fixat en symaskin jag ska få låna.

Gå promenix med Sigge å åt melon på ett fint ställe.

Maten 3000. Lax, potatis, vilökssås och sallad.


Snart kommer 3 av mina bästa vänner hit, LÄNGTAR! 
Bara 1,5 veckor kvar. Fast vi inte ses så ofta så känns det som i går varje gång man träffas. Så är det med riktiga vänner- man vet vart man har varandra. Även om man befinner sig på olika sidor jordklotet eller i samma hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0