Fixar dagen 3000

Biltema. Tvätta bilen. Slipa cykel. Spraya om cykel. Mecka cykel. För myyyyye och nu ÄR jag TRÖTT.




Först mina två vrålåk sen Signe och Jessica :)

Visst blev min bike snygg? Den var blå innan, fult!
Egentligen ska den bli rosa med det får ses som ett
senare projekt eftersom den perfekta färgen självklart var slut.

Längtar till Fredag :) Då blir det nog mysmys hemma hos oss.
Sen Lördag, ännu bättre. Jag, Sigge, Jesse, Linda, Agnes och besökarna Mallis, Lisen och Myran. Kanon. Alla mina bästa vänner på samma plats. Nassing saknas :) På kvällen blir det flera folk såklart på själva "födelsedagsfesten". Tillåmed att kanske jag ska ut. Inte vart ut sen 19de Mars jag e. Nästan 2,5 månad. Duktigt ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag längtar ihjäl mej jag oxå Jenny!! Det kommer bli en riktig KUNG helg=) Verkligen ALLA är samlade!

Kanske till o med du ska ut lr? heeerrregud! passa så du inte blir heeelt ödelagd bara, kan bli så om man har vart nykter för länge=)ahahhaa ahahaaha!(hånskratt)



PÖsss o gonatt

2008-05-27 @ 23:48:58
URL: http://jessejesse.blogg.se/
Postat av: "mallis"

öh va skriver du då? liksom? mallis? hahahahahahah jaja de går la=)

ja LÄNGTAR ÄVEN TILL helgen ja dööör, ja på lörda blire party nu när ja köpt nya kläder å allt:)

va fin cykeln blev du, skulle vart råsa men ja har en ide åt dej, du kan föra Rosa flames på den? coooolast.. jaja pösss nu ska ja ut me madde å cissi:)

2008-05-28 @ 21:27:33
Postat av: Anna

Tyckte cykel var snyggare i blått. Men är dock ingen riktigt vit/rosa person ;) Snyggt gjort iaf!

2008-05-28 @ 21:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0