Det finns inga rövare i skogen

Allra käraste syster
Gull-pian
Lame kal
m.m

Om du inte känner igen det så kan jag säga att det är Astrid Lindgren som har gjort dom, det är några kortfilmer som inte är så jätte kända. Vi var hemma hos Signe å co. och kollade på dom i dag. Jag stekte pannekakor (perfekta) å Jesse gjorde paj. I går var det ååååårets förfest där (igen) jag fattar inte hur det går till riktigt men helt plötsligt har hela Tönsberg ramlat in deras lilla hall.

Själv höll jag rätt låg profil (om man bortser från Singstar- då va ja mä kan jag lova) å åkte hem runt ett när dom andra skulle på byn. Det är så konstigt det här. Men jag har inte vart ut/druckit sen påsk å det är ju faktiskt 2 månader sen nu. Jag vet att vissa tycker jag e tör men det skiter jag i. Jag har sagt det förut å jag säger det igen, det känns inte som en del av mitt liv just nu. Jag vill liksom rena kroppen.

I morrn är det jobbdags igen. Men det är 16-00 vecka. Bra det. En dygnsrythm som passar mig utmärkt och det känns som att man får mera fritid också. Japp, that´s it. Inte sådär jättekul.


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0