Att sätta punkt.

Det är dags att vår-rensa i "garderoben" nu känner jag. Duktigt.
I mitt liv och i min närvaro ska det bara finnas personer jag tycker om. Man har den fulla kontrollen i sitt eget liv och varför omge sig med personer som bara vill förstöra och sätta sig själv framför alla andra?


image618
Hoppas det blir som jag vill. Jag ska designa och sy duktigt i helgen. Very fina kjolar och klänningar. Det kreativa i mig har liksom legat i ide ett tag. Sen i påsk då jag sydde en klänning då. Men nu är det vår och nya friska tag.
 Ska lägga ut bilder på dom små underverken senare. Städa huset ska jag även göra (min tur) på Fredag innan jobbet. Kliniskt ska det bli.



Jobbet gick himla bra som vanligt.
Nu ska jag ringa min babybaby och sen sova.
Lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0