Alone again...

Har sagt hejrå till Johannes på tåget nu :(

Har man vart med varann varje dag, 11 dgr i rad, då känns det grymt tört när en bara "försvinner". Vart himla bra allting, superkul å supersnosigt. Nu är det bara att längta tills jag ska hem om 2-3 veckor.
 Droppa in till Sigge å co nu på möran. Alla har vart ut i går så det är lite "loj" stämning här. Richard fyller år även. Grattis till han. I dag funderar jag på å dra på mässan eller va det var. Nån sorts marknad lite utanför centrum som håller på hela veckan, fram till syttonde maj alltså. Sjukt mycket folk kommer det vara här då. Sjukt.

Kommentarer
Postat av: Fia

hej.. jag har hittat en bra och cool sida man kan designa sina egna klänningar :D kolla min blogg för att se länk =) kram

2008-05-12 @ 10:47:48
URL: http://bergden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0