Jävla snö-vider-veder

I dag har jag åkt längdskidor (!) Bara en sväng men ändå.. Sen började det snöaoch jag gick in och sydde en klänning. Svart med rosett är den.. inte helt nöjd kanske men helt okej.
 Ska snart piffa mig lite å åka in till stan, träffa Jesse. Det är tydligen bockarna som gäller i kväll. (Ett sunkigt uteställe i Hudiksvall som på ngt vis har charmen iallfall. Hade mycket kul där när man va 18-19) Kommer fan va närr-vös för å gå dit ja. Första gången sen... somras kanske? Å som vanligt kommer man bli lika besviken när man kommer in å det sitter 8 pers där. Men vi får se... den som lever får se.

Tänkte på det där att man faktiskt kan dö när-som-helst. Helt oväntat, bilen får sladd... vad som helst. Om det skulle hända har jag några önskemål:
1. Inte eldas upp.
2. Låten "Vacker och lugn" med Hovet ska spelas, samt "Missing you" med Puff daddy. Kanske också "Håll mitt hjärta" med Björn skifs.
3. Rogsta Kyrka, i andra hand väljer jag Bjuråkers.
4. Linnéa blommor på dödsannonsen.

Aight?! Bra, då var vi överens...

Är så grymt hungrig nu, blir så less på mamma å pappa som inte kan göra nåt man gillar. Kalvsylta, rårakor-eller-va-fan-de-hette, vider veder mat! Uäh! Så man får styra i hop nå alene som vanligt.

Ha de schokolade


Kommentarer
Postat av: Tralalalalalalalala

Ingen köttsoppa på burk iallefall ;)

2008-03-19 @ 17:19:55
Postat av: Dijana

Fan va snooosig du är :) flinar jämt när jag läser vad du skriver. Fan hade velat följa med er ikväll MEN ska upp 06.00 imorgon. måste fan ha pengar annars hade jag ej bangat! men lördag då j**lar!!! kärlek i massor :)

2008-03-19 @ 18:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0