Hot news!

Arild (vår norska underbara hyresvärd) har köpt hus i dag.. jag va dit i kväll med tjejerna och letade upp det. Mitt i ett villa område, 5 minuter med bil utanför centrum.. ungefär. Kanske 7.

Men nu vill jag bo där. Måste bara övertala Emma men det blir nog inte så svårt.


Plus:
3 Sovrum.
Stor altan (Grilla, sola, plantera...)
Gräsmatta.
Skog bakom.
Garage.
Tre sovrum.
Öppen planlösning....
Snart ommålat, vitt å fräscht.
Samma hyra som nu.

Ett eget hus!

Minus:
Trenger 1 eller to till intresserade...
Lite för långt från byn.



Annars så jobbar jag på å trivs bättre än någonsin på barnehagen! Sista dagen i morgon... kommer att grina sammen! Fan vad trist det känns alltså. Men det ska bli underbart att åka hjem på Lördag.. inte satt min fot i Hudik sen jul. Och min moster har köpt hus å allt. Ska bli kul att se hur dom fått det där... i Idenor någonstans tydligen. Nepp.. nu ska jag kolla på "andra avenyn" å sen sussa.
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0