Hjemme!

Körde 9 timmar i går ja! Alene! Jesse var bakis och Agnes likaså... inget körkort har hon heller så jag tror det blev bäst så. Jävla duktigt. Kändes som resan gick heeeemskt snabbt också :)

Så nu är jag alltså på plats i Bjuråker..... :) Skönt!
Mamma jobbar hela helgen så henne har jag inte träffat än men. Ska nog åka å hälsa på brorsan i Ljusdal i dag, om man är välkommen... !? Hope so.

Kollade på melodifestivalen med Pappa i går, det var en upplevelse:
Han sa en massa roliga saker...

Om Christer Sjögren - Han är ju mongolid han. Fast han har en jävligt fräsch mercedes.
Linda Bengtzing- Tror du hon är en jävel på att knulla? (Euäähhh!)
Frida- Jävla bolibompa! Gå hem å banta tjöcklödda.
Rongedal- Alltså, vad är dom? Tvillingar? Bögar?
Sibel- Fin!?? Jag tycker hon ser ut som Tomas Dileva!

image504
Jag tyckte självklart att Linda Bengtzing var bäst! Hon borde ha kommit på andra plats i allafall.. Men Perelli var ju nästan en given vinnare!

Ps. Det är jättemkt snö här! Bilder kommer! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0