För att jag tycker Linda Bengtzing är snygg

... därför- lurer jag på att vara hemma själv i kväll.

Var på fest i går, drack bara 6 öl så det är inte så farligt. Men jag är sååå less på att dricka. Det känns inte som jag liksom. Det känns som jag är dum mot kroppen... Less, lack och likgiltig.
I dag söv jag till 2, sen på stan med Linda å kalle. Jag hade min blå/vit rutiga klänning på mig. Jag älskar den! Och- vita nya dirty dancing-skor. Vårigt som satan.
Hann dock bara till Ica innan ena skon va skitig. Men de va ja värd.

Köpte det här i dag (vilka är mina sista inköp på lääääänge) ;
 

Minus:
Ska på bilverstan på måndag, å det kommer förmodlingen kosta multum.
Ska betala ett par "specialsulor" på 1050 :- Fatta tört.
Räkningar, räkningar, räääääkningar....

Gaaaaaah!

Kommentarer
Postat av: emma

glömde du inte ett minus??? jag är inte hemma!!! glömt mig redan? sitter på arlanda och det blöder i ögena av trötthet!! helvete va nervis jag är för att lnda o veta NASSING!!!

2008-03-02 @ 01:36:27
URL: http://emmawiklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0