För att han är grymt het:

Har just kollat på "Underbar och älskad av alla" med Martina Haag. Jävla kul och bra film!
Och jag säger bara... Nicolaj Coster Waldau!  Eh. Ja tack.

image488


Nu är det bara en jobb dag kvar på veckan. Tack gud. I morrn får jag tillbaka bilen! Ska bara häva fram 3400 nok först. Vågar inte ens tänka på vad det är i svensk valuta. Men eftersom jag fått bilen gratis så kan man ju ändå inte säga att jag ligger minus... eller?  Helgen blir lugn. Skulle gärna hitta på nåt (Linda?) typ gå upp på slottsfjellet med en termos eller så. Sugen på moderna museét också. Men det blir lite.. eh.. långt.

Evigt trött. Nu ska jag bara ringa en bästavänperson.


Kommentarer
Postat av: Steven

Tjenare Pizza-konkurrenten! Surt det där med kärran. Ett par "rom-å-kola" i morgon så känns det bättre...!

2008-03-07 @ 18:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0