Fanihelvete

I dag kommer jag inte göra ett piss.
Drack 6 öl i går, Varför gjorde jag det? Alkohol ger mig ångest och jobbiga känslor. Kändes som jag vart as aspackad i går typ... Ikke. Typ nykter. Jag kom i gång lite på dansgölve när som spela "I´m gonna give you a lick of my razor tounge" Hahahah. Det bara lyste i ögena på mä sa Sigge.

Jag stappla upp, in i duschen å satt och skaka på golvet. Precis som Marlene brukar gö. Nepp, slut på "euwiga" tider nu. Ska ta hand om min kropp i stället för att bryta ner den med Alkohol. Det är skabbigt. Jag är lite förvånad ändå över att nästan alla unga dricker typ varje helg. Är inte det jätte hemskt? Tänk vad mycket alkohol som försöker "komma ur kroppen" just i dag. Söndag. Min värsta dag.
 Sen koka jag makaroner å åt köttfärssås på det. Usch. Skulle helst villa haft skaldjurs sallad eller greksallad. Men nej nej... nåt sånt fanns inte hemma. Det behövs dammsugas också. Och vattna blommorna, och dammtorka och.... ja det e mycket nu.


Men jag kommer ligga som ett vrak på soffan ett tag till.

image490
Cool bild va Erika?

Kommentarer
Postat av: Malin.

svar: jag skulle väl kunna göra det gratis, för nu är det inga som vill ha och jag är rastlös.

2008-03-09 @ 15:00:29
URL: http://msundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0