Det e för mye, det är för mye, det är för myyyyyeee!

Kung rubrik va?
Har inte vart hemma sen i Lördags så det har inte blivit att jag skrivit. Jag är inte hemma nu heller... är i Idenor hos min moster, inte ens dom är hemma, jag är här alene. Ingen människa är hemma. Haha.

Kan ju börja med Lördagen... Gick in med inställningen att ju mer alkohol- desto värre blir det.. Alla andra på förfesten tänkte tvärtom, men det gick bra ändå.
 Stadt då of course.... sööööög! Ingen bra musik at all. Dunk-dunk-psyk-dunk  på neder våningen å baaaara schlager uppe. Kan ju va kul iof men det var för mye, för mye för mye.. Vimla runt där ett tag å träffa lite folk man inte sett på ett tag. Men tappade bort den ja helst inte ville tappa bort. 
 Aja... förfesten var som vanligt roligast.
Tror jag ska börja med att bara gå på förfest å sen gå å lägga mig? Smart de!

I går var det söndag, hängde hos mormor å hon gjorde världens godaste kräm åt mig.
Sen bar det i väg in till stan igen... det ångrar jag inte.

Blir lite långt å trist det här kanske men jag känner att jag må uppdatera.

I morrn ska jag vara barnvakt åt mina kusiner som är 3 å 8. Gå på mullemeck tror ja. Det blir kul!
Hej so long

Kommentarer
Postat av: dijana

Agnes; "Dijana säg bara att det är för mye, för mye för myyyyee för dig" hahaha. varför ärjag här och läser din blogg när så mycket plugg väntar tänker du säkert, jaa säg det, ingeeeen aning. jag har en tendens att göra allt förrutom det jag borde.. Puss på dig!!

2008-03-24 @ 12:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0