Big big deal

Hur gör du om du vill ta vara på dagarna på bästa sätt?
Man borde ju typ....
Inte sova för länge
Bara göra saker man tycker om
Vara på platser man gillar
Med personer man gillar... eller?

Har vart ledig från jobb nu i två veckor... och två veckor kvar (exakt) tills jag börjar jobba på Gilde. Jag kommer bryta sammen.. Fast jag kan i allafall bryta sammen tillsammans med Jesse, Emma å Sigge. Om Norge och mitt Tönsberg låg en timme bort vore det no big deal... men nu är det inte så. Nu är det typ 8-9 timmar.
 Kom just hem från Hudik. Hemma i skogen och kosar meg. Nja.

Planer:
Ha det super i 2 veckor till
Sthlm nästa helg?? LISABI <3
Jobba å finna mig i att vara tillbaka i Tönsberg
Vinna en miljon
Hälsa på Marlene i Göteborg och hennes nya lght. Känna efter om jag vill bo där sen..!?
Spara till en ny bil
Åka hem i typ maj-juni å besikta min
Jobba på slottsfjellfestivalen?
Försöka få lite ledigt i Juni, prata med Proffice!
Kolla nya lägenheter
Tänka ut hur jag ska göra med "min" på Solbacka. Ringa Myras pappa.. bestämma mig!
Utomlandsresa

Nu
Tvätta bilen
Tvätta kläder
Lyssna på moneybrother




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0