Because i´m tired

Nå grymt!
Har ätit soppa oxh stekt pannekakor. Må vara vaken sent i kväll.... Jesse kommer med tåget efter elva nån gång och jag ska ta bilen å hämta na på station. Är alltid trött på mina jobb veckor, jag går upp halv 7 på morron å brukar lägga mig..... 22 kanske. Skönt som fan, men i kväll blir det lite rubbat.

Kom å tänka på hut  mycket jag kommer sakna mina dagis barn efter denna vecka (som är min sista) dom är verkligen otroligt söta allihop och jag har verkligen lärt känna dom.
Blivit erbjuden jobb hela april även, men 14e börjar ju jag på Gilde :(

Fan det är  årets storm ute. På Lördag rullar bilen hem- då jäääävlar ska jag bjuda Agge på sån kung musik att hon inte kommer kunns söva på en uka etterpå! Hah!

Thore Skogman- Dra ända in i Hälsingland.

Han gör min dag till ett bra!


Välkommen hjärtat <3


Kommentarer
Postat av: sara

kolla gärna in min blogg:)

2008-03-11 @ 20:43:14
URL: http://youngwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0