Värme attack 3000

...det e därför jag har varit dålig på att uppdatera. Vädret... sommaren är verkligen här nu å det känns som jag drömmer, jag fattar nassing. Men ställer man klockan (fast man börjar 16) å åker till stranden klockan 10. Ja då är de duktigt med sommar. Wohoooo!

Jag har badat i havet 2 ggr i dag, deiligt! Om det inte var maneter, krabbor, sjöstjärnor och snäckor överallt så skulle jag gärna ligga i länge å simma en massa, men nu blir det bara ett par snabba dopp, för man får ju verkligen kryssa fram mellan allt som är euuuigt för att överleva.

Snart kommer min kropp få panic-svett-frys-attacken. Jag ska ju in i kylan på Gilde å jobba till 12 i natt. Man blir lite konstig av sånt, först gassande sol å sen kyla. Rart.

Jag återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0