My fotball love

Han bevisade det igen! Att han är bäst!


2-0 Sverige-Grekland,
exakt som jag trodde.... duktigt!

Vart hemma från jobbet i går... :(  tört om man tänker på pengarna men nödvändigt.
Mag ont... poor me. Ska jobba å slita Tors-Fre iaf.

Hade jävligt roligt i går på kvällen. Vi var ett stort gäng på en sportbar å kollade på matchen,
Jag å Johannes, Richard m.fl hade lätt bästa platserna uppe i ett fönster. När Sverige spelar viktiga matcher så som i går, då kan jag verkligen hänga med i spelet å tycka det är super roligt. Grym stämning!
Hade även en blå/gul fotbolls tröja på mig som jag fått av J  :)

När segern var vår så spelade dom;
När vi gräver guld i USA
Zlatan låten
Sverige- det bästa på vår jord

Dansade så att soffan vi stod på höll på att braka. Magiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0