Min midsommarhelg :)

Äntligen tänker du.

Har ju haft lite Ferie som du kanske vet.
Varit hemma i Sverige Torsdagmorron- Måndagmorron.
4 hela, innehållsrika och underbara dagar!

Körde bil hela onsdag natt, Jag å Jesse turades om som vanligt :)


Midsommarafton börja ute i Bjuråker såklart :)
Grillade och umgicks med hela familjen Fredin.
Sen hämtade Johannes mig och vi åkte ut till hans stuga i Nordenholm.


Visst är det vackert ute hos mig på sommaren?



Jag och Lotus, Jag, Hela familjen, Efterätt....


Med en  konditor i familjen får man så fin tårta :)




Hann även ut till Rogsta och där var min moster och hennes familj.
Passade på att fota mina världsöta kusiner Isak och Lisa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0