Hej världen!

Hoho
I går gick jag på stan en sväng med Jesse och Nicolai (från vårt jobb)
Var så duktig. Köpte bara ett nagellack och nya glajjor.
(Hittade same same ungefär. Mina gamla är ju ödelagda)

Sen hem till oss, lagade fin middag.

Rotfrukter i ugn (Potatis, morötter, rödbetor, lök, vitlök)
Köttfärsbiffar alá Jesse
Tsatsiki
Vitlöksbröd
Rosévin

De du :)

Tanken var ju reagge-klubb och utgång på kvällen.
Så vi cyklade till Sigge å hooka upp.
Sen när det blev dags att dra sig ut så....åkte ja hem som vanligt  :)

I dag är vi lediga! (ofrivilligt) Hade hoppats på gassande sol och balkongen hela dan.
SPÖREGN. Tack gud,
i bland känner jag verkligen att du är på min sida =P

Ligger i sängen och har just kollat på Törnrosa med Linda.



Nicco och Jesse på tur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0