Bra start på dagen!?

Vaknade i panik.
Drömde att ja skulle gifta mig (!?) och allt var paniken. Oplanerat 3000.
Ingen riktigt klänning, fick ta en halv-dan vit jag råka ha i garderoben. BUS-fläckiga ben. Kuuutade till din sko klockan 12 (bröllopet skulle vara 1) och köpte skorna. Ett par halvdanna dom med. Allt var kaos. Kände mig helt slut när jag vakna. Jesse, Linda, Sigge å Mallis skulle vara brudtärnor (alá sex and the city) men plötsligt upptäckte jag att dom hade inga klänningar och Mallis var kvar i Turkiet!!! Bröllopet avstyrdes, sen vaknade jag................ Pust.

Vad kan det betyda?



Ännu en ledig dag att se fram emot  :)
Är nice i Tönsberg nu.
Känns som att vara utomlands när man går på brygga bland alla folk.



Plus:
Fått skattepengar av Norge
Höjd lön
Feriepengar

(duktigt nöjd.)

Gbg nästa helg, äntligen!
Sigge, Jesse, Linda och Agnes förgyller alla dagar!
Kvällsvecka till veckan
Sommarväder i veckan


Minus:
Försöka fixa bil verkstad tid i Sverige
Att det är psykdyrt att byta en enda liten grej på bilen i det här landet.
MÅ vara ledig både Tisdag och Fredag den här veckan.

Men sen blir det jobba av  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0