Sjukt ödelagd

Fast jag är galet glad över föregående inlägg så känner jag mig riktigt ödelagd.
Har betett mig som en super människa senaste dagarna.

Måndag:
trotsade tröttheten och städade huset sjukt fint.
röjde runt som en galning.

Tisdag:
fikade med Helene på stan.
(synd att det finns sånna äckliga mäniskor i stan som kan förstöra en fin stund på en minut)
Citat "men nu blev det plötsligt himla kallt."

pysslade i hop ett underbart fotoalbum hela kvällen.

Onsdag:
kollade på lägenheten.
handla.
laga tacos.

Nu är jag galet trött.
Eller som vi säger är i Norge;
Ödelagd.

So long!
Jenny


Kommentarer
Postat av: Föredetta Tönsbergsbo

Du beskriver dig själv väldigt bra... På tal om äckliga människor menar ja!!!!!

2008-07-10 @ 22:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0