Kan knappt vänta!

Min foto framkallning blir nog klar i dag nämligen,
och hur konge är inte det?
Ska rama in, pyssla och dona.

Dags för jobb i dag klockan 16, även i morgon-
men etterpå jobbet drar jag å Sigge till Gbg!
Wohoo, till en brun MALLIS just hemkommen från Turklandet!

* Bilen ska fixas
* En trädgårdsutställning ska hinnas med
* Även Liseberg
* Some kind of shopping!


Nu vill jag ha hjälp med en sak;
Kom på ett ord som är motsvarigheten på "Top notch"
Jag har klurat och klurat... kan bara komma på "Sos-fall"
Hmm.... inte bra nog!


Jag och världens snosigaste Lotus på midsommar!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad är Lotus för ras?

2008-07-03 @ 08:37:47
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0