Ja eller nej? Upp eller ner?

Lindas sista helg här i Tönnan ;( och nu i kväll så ska ett gäng ses på maskinisten och hänga. Det är lite mera hudikfolk som ska åka hem till Sverige dom närmsta dagarna så det ska vara typ ett hejdå-mys. Själv ligger jag i sängen med datorn denna underbara kväll med fläkten på högvarv brevid mig. Phuuuuust!

Frågan är
om jag ska duscha, piffa mig och dra dit? Har fortfarande typ en timme på mig. Det värsta med mig är att jag har nassing lust. Pallar inte riktigt att sitta där och dricka och prata och umgås. Sen drar alla ändå ut och då är det det gamla vanliga; varför dricker du inte? Varför ska du inte ut? Åååhhhh.

Har nog inte riktigt fattat än att hon verkligen ska åka. 11 Augusti om jag inte minns fel. Hoppas ja hinner träffa hon hemma, ska åka hem den 9 aug ja :) Sen den 11de kanske jaaaag (vi) ska utomlands. Fast inte lika cool resa som Linda, Australia 7 månader.

Hade en underbar kväll i går!
Först världens godaste Mojito på Quality hotell hos Agge, sen supergod ceasar-sallad på Brygga och sist men inte minst bio. Såg "Mamma mia" och den var svinbra. Inspelad på världens finaste plats och en riktigt "feel good" film.





Coolate servitrisen i stan   ; )

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh men baby ja har ju inte ens fattat de sj'lv!!!!lov u!

2008-07-28 @ 06:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0