Himmel och hav

Kom in gratis i går innan elva :) Dukitgt nöjd, så nöjd så vi strunta blankt i att gå på Adam Tensta s Gratis konsert. Stannade dock bara till halv ett. Sen vart det för mye. Dans, en jävla hög volym och champagnen flödade, bokstavligen. Är jag inte riktigt taggad så pallar jag inte.
 Åkte hem i stället, satt på golvet och måla och åt körsbär. Konstigt nog tog det bara en timme innan älskligen ringde och ville hem. Ska göra allt för att ha kul i kväll i stället. Men nånstans innom mig gnager det alltid en känsla av att jag kommer banga, eller att jag inte vill? Eller inte. Vi får se hur kvällen blir...... Agnes fyller ju 20 i morgon så det är fest hos dom i kväll!!

Först Lars Winnerbäck och lite festival känsla :) Me like!


Och dom som säger att jag och Jesse posar!?


Jag och Jesse


Linda hade inga kläder efter jobbet, så då blev det bara jacka, grrrrr hett!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0