Goes around comes around..




Bilderna är från Weekday i Göteborg.

Ja funderar ganska mycket på framtiden nu.
Ska ju vara kvar i Norge och jobba till November/December. Får se hur länge jag pallar.. Men om två veckor ska jag iaf hem, kanske också en sista minuten till ett varmt ställe med Johannes <3  om vi hittar nån lämplig resa, runt den 11-12 augusti. Ja är inte alls särskilt kräsen, bara det finns en fin strand, helt okej hotell och inte alltför dyrt så är jag på.

Ska sen träffa släkten lite, åka båt å vara i stugan. Ha lite hälsingland sommar. Sen ska jag tillbaka till Norjet och J åker till hongkong eller nå... blir en del veckor i från varann men tror de går bra. Jag ska spara som fan hela hösten och sen i Januari kanske en längre resa.... västindien!? ; )
 
Efter det så ska det börja en ny episod. Det blir kanske Sthlm... en ny chans. Jag vägrar iaf hudik och det lockar inte så mycket att flytta till typ linköping/borås/eskilstuna.
 Ska nog plugga i Stockholm ändå nästa höst, och då blir det nog lite roligare än när jag bodde där sist... Gbg lockar inte så mycket längre, kanske för att jag är för bekväm av mig och tar den stad jag känner bäst till. Hur som helst så kan jag bo vart som helst bara jag bor nära honom...

Kommentarer
Postat av: jag i gbg

ok så jag lockar inte längre:( nu blev jag ledsen....

2008-07-24 @ 21:44:31
Postat av: Jessica

Sthlm låter som en bra idé tycker jag... då kanske jag o linda bor där oxå, iaf jag gumman...=)



Mallis får oxå ta o flytta till sthlm tycher ja!



Pöss

2008-07-25 @ 01:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0