Aaaahhhhh ledig

Så underbart med en långhelg :)
Är verkligen värd det efter den här fullspäckade veckan på jobbet.

Hittade en sprillans ny tröja i garderoben som jag glömt bort.
Köpte den i GBG.
Lyx mig, har nog aldrig hänt förut att ja glömt nåt nytt plagg:


Såg en ny anonym kommentar. Vet precis vem det är, så patetiskt att inte ens våga skriva sitt namn, 25 fyllda år och inte mognare än såhär. Har inte gjort den människan nånting, orka då lägga energi på att skriva skit om mig!? Skulle aldrig ta åt mig av hennes dåliga energier... det är hennes egna person problem. Har aldrig gillat den personen nåt vidare, och nu förstår jag ännu bätte varför. Läs och spy:

(Kanske ska lägga ut bild, namn och nummer?)

Postat av: Föredetta Tönsbergsbo

Du beskriver dig själv väldigt bra... På tal om äckliga människor menar ja!!!!!

2008-07-10 @ 22:08:33

P a t e t i s k

Ska på stan nu med Frida å Signe, tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0