Söndag bloody söndag

PARTY med stort p i går. Vilken innebär;
Jag å Emma- egen förfest å fixande på nedervåningen i "rekkehuset".
En snabbis hem till Richard å dom för en drink.
Promenad till förfest hos Linn. Var vi bjudna?
Drack upp det lilla (men starka) vin jag hade med mig. Premiär för det 20%iga hemmagjorda.
Promenad till Esmeralda.

suddigt...

Hem till Signe en sväng
Väckt 1 timme senare av Emma, ARG men ROLIG.
Trixade som 2 idioter, men tyckte själva vi var hemskt grymma..hahah
Tillslut somnade vi i min säng båda två, 6 på morgonen... LOL för hela slanten...

Sjukt galen kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

LOL jenny, LOL! Älskerre! tur att jag tänker på alla i familjen rekkehus va? man ska hämta allt man har, även sin käreste!

2008-01-15 @ 16:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0