Sinnessykt

Jag får inte nån frid. Internet är fucked up!
Vi har som bekant "lånat" grannens trådlösa sen augusti... i förrgår slutade det funka och har vart cp sen dess. Det sjuka är att min dator, just akkurat nu... koppla upp! I-n-g-e-n av dom 3 brevid mig. Sjukast.

Nu märker jag hur jävla beroende jag är:
Vill överföra pengar till syrran.
Ska skriva in mig på adecco, för då får jag jobb på barnehage!
Blogga
Tågbiljetter till Sthlm 26/1!? Kolla kan man ju göra...

Förresten, nån som vet om jag ska gå in på sj.se när jag åker från Oslo? Andra vägen köper man ju av Sj.
Ska nog ta med mig datorn till maskinisten å sitta där i stället... det här är.... opålitligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0