Oui it´s monday...

Bra dag kan jag börja med att säga. Förutom att det var hemskt svårt att överhuvudtaget hitta dit, till mitt nya job alltså. Kom en halvtimme för sent, var ute på den norska landsbygden, och irrade efter ett dagis alltså.
Men jag har fått minst två veckor där, så de e kung.

Det suuuuuuusar i mitt huvve. Förskyld-rekord, jag! Innan jul tills... ja nu.... sykt.
Nu sitter jag å lyssnar på B.Rosenström, tyck att jag är dum i huvet om du vill, jag skrattar iaf högt åt texterna. Moahahah.


Fan vad jag behöver en ny bil. Tusse ville knappt starta i mörse, de va väl bara batteriet men ändå.
En silvrig s40 jatack.
Kolla in Emms blogg på mina länkar. Vi gjorde tönsberg by kvällspromenad i går. Kung bild på mig å en klättervägg. Å himlen var underbar. Sen satt vi å myste i likadana plyschdressar på donken. Kände oss som hemma, hah.
 Jag funderar fortfarande på Sthlm i helgen... Klassträff, Jesse, Agge, Syrran, kan tom träffa mamma på genomresa på söndagen sägs de... lockar. Men då måste jag "va sjuk" på fredag. Drömde i natt att jag missade tåget. Inge bra tecken de e.



"Det svåra folket" personifierad!
Läs Natacha Peyre´s blog med tanke på det.
Hemskt kul syn på det hela!




 


Kommentarer
Postat av: emma

hahaha.. ja nu jävlar såg du svår ut!;)

2008-01-22 @ 23:00:16
URL: http://emmawiklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0