Mys med Lisabi.

Innan jag åkte ner till Norge igen så hann jag mysa lite med Lisabi också. Te och prat.
Me like.



Nu är det Söndag och helgen har varit... innehållsrik. Sitter hemma i ninja kollektivet nu och känner mig lite ensam. Party i fredags, även i går. Men jag är en duktig tjej å var knappt full nån av dagarna =)
Slut på sånt nu. Fått myyysa åxå.. men nu e jag själv, det e därför det är så tråkigt..... Jag har iaf mått hemskt bra dom här dagarna.
 I morrn börjar allvaret, ska till Proffice och höra om jag ska fortsätta jobba på Gilde eller hur det blir. Vill inte på ett vis, men jag måste ju ha ett jobb. Kära gud, ge mig bara en lotto vinst så jag kan dra nu nu nu nu.
Till Frankrike, Thailand eller Island... jag tar vad som helst.


Nu ska jag se vidare på "paradiset" på fyran och göra mig nåt att äta, eller banta. Eller gå ut i snön å möta Emmsan... hon har vart borta alldeles för länge :(



PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja de va då mys pys de jenny att ses lite på riktigt, tack för den!

2008-01-07 @ 15:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0