Min humor!

Sitter och kollar runt lite på www.tjuvlyssnat.se
Jävligt kul!


10:ans spårvagn, Göteborg

Två fyllon ~40 går på vagnen, sätter sig och börjar prata högljutt.
Fyllo 1: Döh! Hörde du att Roger har bytt namn?
Fyllo 2: Va? Nää, kan man det?
Fyllo 1: Joo, det kan man tydligen!
Fyllo 2: Vad bytte han till då?
Fyllo 1 (kan knappt hålla skrattet inne): Droger!!


ICA Maxi, Löddeköpinge

En pappa går omkring med sin son ~3, som tjatar om allt han vill ha i affären. Bakom dem går mamman i familjen, med en barnvagn.
Pappan: Nä, du får inte det heller.
Sonen: Men jag vill ju ha!!!
Pappan: Jag har inga pengar...
Sonen: Varför har du inga pengar?
Pappan (trött på tjatet): Mamma har tagit alla mina pengar.
Sonen vänder sig om till mamman.
Sonen (vrålar): GE PAPPA HANS PENGAR!!!!
Mamman byter raskt riktning och försvinner iväg.


Rockbaren, Göteborg

En tjej ~20 kommer upp för trappan till övervåningen. Hon har urringning och detta noterar en man ~40 som står högst upp i trappan.
Mannen (stolt över sin upptäckt): Tuttar, Tuttar, TUTTAR!
Tjejen kommer precis upp när han säger det sista gången och granskar honom uppifrån och ner.
Tjejen: Du också ser jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0