Helt jääävli.

Sjuk igen i dag när jag vakna. Jag är inte värd det här, har på senaste bara ätit hälsosamt, vad får man för det? Gaahhhh jag blir galen.
Huvvet dunkar, halsen känns uppsvälld och det bränner liksom. Matt, matt matt. Tråkigt, tråkigt, tråkigt.

Vaknade nyss av att det tjöt/dåna/tuta i 2000000 decibel! Varför detta oväsen? Hela Tönsberg måste hört, tyckte lite synd om Emma som jobbat natt å sov i rummet brevid mitt. Jag trodde nästan det var krig på gång, eller att det var nån norsk varningssingnal som betyder att alla måste utrymma sina hus-för världen går under/brinner upp. Typ så, å då skulle jag ligga kvar i sängen, läsandes ELLE. Och tas om hand av lågorna/monstret... vad det nu var.

Men nu är dte lugnt. Jag lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0