Hej Torsdag.

Beslutsångest.
Klassträff i Sthlm 26/1 kl. 15:00. Huuuuuur ska jag göra?


+Träffa alla igen. Egentligen saknar jag bara typ 2 men. Känns som sista chansen.
+A visit to Sthlm. Hälsa på Jesse å syrran.

-Långt att åka.
-Dyrt.
-Kanske inte tillräckligt meningsfullt!?
-Vet inte hur det blir med jobb.


Krasslig i dag... Himlen är vit och det hatar jag. Golvet är skitigt och det hatar jag också.
Ska vara med Signe snart.. hon slutar 15 å senare ska vi kolla på "Kim novak badade aldrig i genesarets sjö". Gaaaah vad jag är sjuk. Men får väl göra som i går, klä på mig å låtsas att jag är på topp.



Kommentarer
Postat av: lisabi

jaha tack för den..... hälsa på dom du, ha skoj i stöchölm!

2008-01-10 @ 20:42:15
Postat av: agnes

JA PRECIS!

2008-01-10 @ 22:14:31
Postat av: Heta Sara

jag tycker precis som du och lever på lånade pengar just nu. men bestämte mej för att åka ändå. hittade billiga bussbiljetter, och det vore SÅ kul att träffa dig. du är en av mina 2. haha. Puss

2008-01-13 @ 17:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0