Forts. PÅ RYMMEN

PÅ RYMMEN MED WIKLUND!

Lovade att jag skulle berätta om åååårets händelse på tågresan i går.
Såhär gick det till:

Jag gick på Do, när jag kommer ut sitter Emma å AS garvar ALENE (helt jävla ensam) i tåget.
Jag ser mig omkring, ingen annan skrattar, jo en kille drar liiiiite på mun.
Hon vägrar sluta.

Tydligen har det kommit in en gubbe/varelse/björn/monster på tåget. Med en lång jävla vägpinne. Han hade inget mänskligt betéende över huvud taget! Han snora, harkla, böka, morra och grävde.
Han hade så mye puckelrygg att hans ansikte skrapa i marken! Lortig å grann. Det rann ur alla möjliga hål i fejjan. Hahah... Jag va snabbt med å stötta henne i skratt attacken!

image417

image418


Detta är inget jag kan förklara med rätt ord. Så stort var det.


Kommentarer
Postat av: Myrgren

Puckelryggsmannen gjorde min dag, Tackar! =)
Synd bara att ni inte behöll det/den/han...

2008-02-04 @ 14:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0