Emma och Jenny trixar

Varje lördag natt klockan tre är vi fjorton igen.
Kung kung kung kung kung!!!

Vart på "suprise party" för Rakesh i går som fyllde 20. Alla hade gömt sig inne i hans rum, släckt alla lampor och sen sjöng vi jamåhanleva! Det var jättekul sen gick vi ut på byn å svängde våra lurviga.

Kvällens bästa:
Linda W ställer till en scen å börjar låtsas grina för att vi ska skrämma bort en jobbi kille som just köpt "white russian" till oss. Stackars människa. Han alltså.

Emma W faller handlöst inne på ett kebab ställe. Tappar både skor och den snodda glassen från 7eleven.

Kvällens sämsta:
Att 70+ are köper cosmopolitans till mig. Euuuäh. Bestefar, nej takk!

Att vi hittade en ASDYNG tant liggande på marken påväg ner till krogen. Trodde hon var död. Men hon var bara norsk och jättefull....

Att det är "en ut-en in" på 7eleven. Sjukast.... vakt, rep... ja hela beletten!

Ska ut å lufta mig nu.  Kan behövas!

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha... nu jävlar jenny. jag garva högt när ja läste! fan va kul.. snatta glarre på sevan och sen tappa hela fan OCH sig själv. gränslöst som vi brukar säga. gränslöst jenny! and i fucking love it man! ;)

2008-01-20 @ 15:18:12
URL: http://emmawiklund.blogg.se
Postat av: emma

hahaha... nu jävlar jenny. jag garva högt när ja läste! fan va kul.. snatta glarre på sevan och sen tappa hela fan OCH sig själv. gränslöst som vi brukar säga. gränslöst jenny! and i fucking love it man! ;)

2008-01-20 @ 15:18:30
URL: http://emmawiklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0