Det e MYE å förtella dig om:

Helgen som vart kan man bara beskriva på ett sätt (som vanligt):
KUUUUUNG!!!!!

Väl framme i Oslo i Fredags fick jag panik. Hade inte sett storstad på så länge så jag går ut genom dörrarna, säger panikslaget  "Jag tycker inte om Oslo ja e, knäpp två kort så går vi in igen!"
Men jag fann mig i situationen, gick på ett grymt HM å Burger king, sen vidare, tåget mot Sthlm!



Framme efter sex timmar i huvudstaden gick det "neråt i bergådal banan" Vi snacka såååå mye skit om stan som vi någonsin kunnat komma på, vandra runt 5 kvarter på söder för att vi inte kunde bestämma vilket ställe som var värt ett besök av oss, bärandes på årets bag ni ser på korten.... Tillslut hamna vi på "Ljunggrens" å tog en öl som vi spillde ut.. hahaha, neråt i bergådalbanan.... Då kom Hans å bjöd oss på fest, uppåt igen! hahahah
Hem till syrran i skärmarbrink, hade fått fel nyckel så det fucka sid med dörrn ett tag.

När vi tillslut kom in, ni kommer aldrig fatta det här- Kasta jag upp!!!
Jag spydd!
Utan anledning! Palla inte trycket helt enkelt... ska inte berätta för ingående om den vidriga händelsen... Men om du undrar nåt så vet Emma allt! Vakna nästa dag trots allt, gick på Blå lotus å åt frulle:

Världsmysigt fik!


På kvällen väntades klassfest för mig ute vid Järna typ. Klass kompisar från en konst-linje jag inte träffat sen maj. Vi åkte hem till vår lärare och lagade mat och åt mat och pratade... hemskt nice!




Det var fullspäckat kan man säga! Blev bara lite shoppingtid. På söndagen mitt i stressen träffa jag Kristian min kusin, JOSH vår bästa vän som dragit från Tönsberg... m.fl. Allt detta gjorde att jag ville stanna längre men tåget rullade tillslut å vi va på..... That´s it kan man tro men IKKE! På tåget som vi bodde på i 6 timmar hände världens roligaste händelse, innehåll: 1 stycke vägpinne, 1 stycke krokig  varelse, 1 stycke slem och jäääääävli mye skratt! Men det e så kung så det förtjänar ett eget inlägg....

Brb!

Kommentarer
Postat av: Erika

Mums, vad smarrigt du såg ut att ha på träffen :) Å vad roligt att träffa alla kurspolare igen :)
Livet leker! Tjoho!
Själv sitter jag hemma, dag 2 med örvärk o halsont *S*...jaja..jag "tar" det nu, så hinner jag bli "fit for fight" inför Lanzarote-resan nästa vecka! Jippikajej från mig

2008-01-28 @ 18:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0