Den goda fen...

Nu känner jag mig som en hemskt bra människa.

1.Har vart på Adecco å krånglat i en timme, så jag tillslut blev inskriven.
2.Lånat pengar av Lindas svenska konto, som jag sen förde över till mitt svenska som jag sen förde över till en behövande lillasyster i Stockholm.

Vad jag mer behöver göra i dag för att bli en fulländad människa när kvällen kommer:
1.Ta ut pengar åt Emma. Eftersom hon "tappat" allt hon äger å har så får hon överföra till mig å Jenny fixar.
2.Följa henne till Vaccin grejjen. Sprutor e tydligen hemska (!?)
3.Posta brevet till allra käraste Lisabi.
4.Pengar, pengar, pengar.. överföra till Linda.
5.Köpa spolarvätska?

Thank heaven for Internet!
I dag har jag "gjort frisyr" tillåmed, fläter som man liksom lägger upp på huvvet. Som en 1800-tals tjej.

Skulle ha knäppt ett kort. Hell yeah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0