...DÅ KÖR VI IGEN!

...på allvar.
Jag ska ge dig allt... bilder, texter, updates och tankar. Cause this is for you...


Vi börjar med några julbilder:


Vår hippie-julgran med levande ljus, Pussel och tomten, Mama, Brorsan och en söt pepparkaka!


Hemmagjord tavla till Marlene, tröja till Emma, Familjen samlad, julklapparna och den klassiska grötfrukosten hemma hos oss med trä tallrik.


Ja, det var julaftonen det, då kliver vi över till party/juldan/nyår i fjällen:



Jag posar, jag e driiita, mina singstar vänner, 3 sköningar, underbara backen!
Hovdestugan, snygg-syskon, "duo jag" på afterski  =grymt! Jag vilar.

Kommentarer
Postat av: frida

jag känner mig lite förnärmad av att jag bara är med på ett kort, nä jag VET att jag är ditt favorit syskon

2008-01-08 @ 22:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0