Söndagen- from hell!

Vilken jäääävla svart kväll.
Började med melodifestivalen, jag kunde aPPsolut ikke koncentrera mig. Ville bara stänga av å sätta på "Basshunter" liksom. Då förstår du ju själv. Jag va för mye, för mye, för mye!

Sen kom vi på förfest (som va hemskt lugn å sansad tills vi traska in) jag satte mig i soffan. Blev bjuden på fischerman shot (veder-vidrigt) å sen minns jag inge mer. NASSING!

Mina blåmärken och skrapsår, min fysiska och psykiska hälsa skvallrar om en sjuk natt.
Bena bara vek sig och jag hade ingen kontakt med omvärlden över huvud taget. Emma som var min personliga assistent räddade mig å fick hjem mig i en taxi. Sist jag var sådär var jag nog typ...19.


Jävligt orutinerat. Men liiiiite kul å.


Kvällens uttryck: "Bli mä hjem!"
 
Haha, vad fan trodde jag?

Kommentarer
Postat av: Togge

Det var kanske ett långskott av dig, det kan jag erkänna. =)

2008-02-17 @ 21:12:50
URL: http://vafansomhelst.blogspot.com
Postat av: emma

det va ett otroligt roligt försök av dig kompis. vi båda vet att det gäller alltid att nöta så hårt de går. funkar ju nio av tio;) hahaha.

2008-02-18 @ 20:04:20
URL: http://emmawiklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0